ik

donderdag 13 augustus 2015

MIJN GELE REGENJAS


Ja, hallooooo!

Ik leef nog. Ik ben er weer. En ik heb alweer een nieuwe blog gemaakt. Want dat vind ik leuk om te doen. En kijk, ik was gewoon niet zo blij met mijn naam, thehappychrista, want ik vind gewoon dat ik niet altijd happy ben ofzo. Het maakte me verdrietig. Dus heb ik christallized. Ik vond het ziek. Want het heeft te maken met kristal, en kristal shinet. Maar dan christa, dat vond ik heel creatief gevonden van mezelf.


Meaning Crystallized:

1. To cause to form crystals or assume a crystalline structure.
2. To give a definite, precise, and usually permanent form to: The scientists finally crystallized their ideas about the role of the protein.
3. To coat with crystals, as of sugar.

Ja, en dat vond ik dus wel leuk. Maar terug naar deze post. Ik ben ondertussen ook nog op vakantie geweest, naar Spanje. Trouwens, morgenavond zit ik alweer in het vliegtuig naar Griekenland met school. Ja, ik zie de wereld deze vakantie. Anyways, ben vet excited. 
De laatste dag in Spanje waren we in een vissersdorpje. Heel schattig allemaal, felblauwe zee en 30 graadjes. Man, ik wil terug. 

Dus in die haven was een klein winkeltje, met allemaal kleding met bretonse strepen, echt superschattig. En aangezien mijn ouders altijd al vinden dat ik een goede regenjas moest hebben, was dit twee vliegen in een klap. Ik word er zo blij van. De kleur haha. En hij is zacht en er zitten ook streepjes aan de binnenkant. En omijngod. Het heeft een binnenzak. Ik heb nog nooit een binnenzak gehad. OH ik heb trouwens ook nog nieuwe schoenen, die heb ik hier aan, Nike Air Max Thea. Ze zijn geweldig en ik denk dat ik daar ook nog een artikeltje over schrijf. 






Oke, ik word gewoon heel vrolijk van deze jas en ik hou van vrolijke dingen. Ik ben ook blij dat ik weer aan het bloggen ben, want ik schaamde me een beetje dat ik zo lang niks heb gezegd. Oke. Ik hou van jullie en doeeeeooooi

Love, Christa 

1 opmerking: